poniedziałek, 10 marca 2014

"One day, you'll want me"

Mollie szczególnie nienawidzi jednego i jedynego boys bandu, którego członkiem jest Harry Styles.
Ona myśli, że on jest aroganckim, dumnym kobieciarzem, który pozwolił aby sława uderzyła mu do głowy.

Oboje, Harry i Mollie żyją w całkowicie innych światach. Co wydarzy się, kiedy ich drogi się połączą?

Kiedy przyjaciółka Mollie, Stella, zaciągnie ją na meet&greet One Direction, Harry nie jest zbyt przekonany o jej nienawiści do niego, a to, wszystko obraca do góry nogami.

Harry kocha pościgi i Mollie jest jednym z nich.
Ale czy można rozwijać uczucia? Czy ten pościg może przestać być grą?
I czy można tak mocno zakochać się w kimś, kogo się nienawidzi?

Więcej dowiesz się czytając "Your Little Secret"

______________________________________________________________________________

HELLO SUNSHINE!

To co właśnie przeczytaliście, to był krótki wstęp do "Your Little Secret"

Pewnie część z was, kojarzy mnie albo z mojego drugiego ff albo z tt :) 
Postanowiłam że zacznę tłumaczyć fan fiction, głownie dlatego, że lubię próbować nowych rzeczy a także chciałam poprawić swój angielski. 
Wiem że jest mnóstwo ff, ale mam nadzieję że spodoba wam się to ;)

Co do jednego zdania we wstępie - "Harry kocha pościgi i Mollie jest jednym z nich" 
nie wiedziałam jak to dokładnie przetłumczyć, ale chodzi tu o to, że Harry jest podrywaczem i postawił sobie za cel Mollie XD

MOŻLIWE ŻE ROZDZIAŁY BĘDĄ POJAWIAŁY SIĘ JEDEN NA TYDZIEŃ JEŚLI JEDNAK NIE WYROBIĘ SIĘ Z TŁUMACZENIEM BĘDZIE TO DŁUŻSZY ODSTĘP

Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie.
Zapraszam na moje ff które piszę razem z @lostiindreaams
life-is-full-of-secrets.blogspot.com

LICZĘ NA WASZE KOMENTARZE, LOW JU ALL <3 

+ jeśli ktoś z was mógłby zrobić dla mnie szablon i nagłowek dla tego bloga, proszę by skontaktował się ze mną przez twittera . dziękuję. xx
++ jutro pojawią się zakładki takie jak 'bohaterowie' czy 'kontakt'

@xiluvmyharryx


5 komentarzy:

  1. Omomo. <3
    Świetnie się zapowiadaa. ;*
    To będzie mój ulubiony blogg. *,*
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. ;*
    Koochaam. <3
    @loostiindreaams

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju tlumacz szybko!!! x
    @luvmyliamx

    OdpowiedzUsuń
  3. Super xx Dodawaj już pierwszy rozdział !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetnie :) Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww <3
    Zapowiada się bardzo ciekawie xD więc to tłumaczenie hmm... fajnie :)
    Zakładka z bohaterami przepełniona jest perfekcją, to że chodzi mi o 1D to wiadomo, ale też i Selene i Barbarę, lubię je, łatwo mi będzie to sobie wyobrazić :D
    Czekam na następny ;)
    @justynast456

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie bardzo ważne i jest dla mnie wielką motywacją.
Kocham was. <3 xx