piątek, 14 marca 2014

1. Prezenty urodzinowe.

Położyłam się w długiej, zielonej trawie i po prostu obserwowałam chmury. Dzisiaj było tak gorąco i na prawdę to uczyniło, że park wyglądał pięknie. Każdy pojedynczy kwiat prezentował się tak elegancko, gdy wiał lekki wiatr. Uwielbiam park, naturę, wszystko to jest naprawdę wspaniałe i fascynujące.

- Mollie! - słyszę głos w oddali
- Hej Stella. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! - śpiewałam przekazując prezent, który kupiłam jej.
- Aww, dziękuję! - uśmiechnęła się i usiadła obok mnie.

Śmiała się, kiedy otwierała prezenty które jej dałam. Kupiłam jej naprawdę niezwykłą zawieszkę do jej bransoletki, która ma od kiedy skończyła 13 lat, zdjęcie, na którym jesteśmy obie w Wielkanoc w zeszłym roku i perfumy.
Polubiła to wszystko w ciągu kolku sekund, ponieważ wyperfumowała się od stóp do głów swoimi perfumami pachnącymi egzotycznymi owocami i od razu dopięła zawieszkę do swojej bransolerko.

- Mollie, moja mama dała mi bilety na koncert. Nigdy nie uwierzysz kogo zobaczę!
- Kogo? The Fray, West life, Ed Sheeran ?! - szeroko uśmiechnęłam się, byłam bardzo podekscytowana.
- Nie, lepiej..! - zaczęła krzyczeć, kopała nogami po ziemi - ONE DIRECTION!

Mój uśmiech zniknął po jej słowach. One Direction?

- I ty dziesz ze mną, mamy też bilety na meet&greet! Na jutrzejszą noc! Nie cieszysz się ?!
- Meet and greets? - jąkałam się niewzruszonym głosem.
- Spójrz, ja wiem, że nie jesteś ich wielką fanką, ale proszę byś poszła ze mną, jesteś moją najlepszą przyjaciółką i naprawdę chcę byś poszła.

Wzdycham wiedząc że muszę iść.

- Jasne, pójdę z tobą. To nie jest tak, że ich nie lubię, Stella. Ich muzyka jest świetna... Po prostu nie lubię Harrego. Reszta jest w porządku.
- No cóż, kiedy ich spotkamy, będzie pierwszą dziewczyną, która ignoruje Harry'ego Stylesa.



Zamknęłam oczy śmiejąc się z jej żartu. Ona jest zwariowanie zakochana w One Direction, jest dosłownie psychiczna! Ma około sto plakatów zajmujących cały jej pokój, każdy z nich jest naturalnej wielkości, wszystkie ich płyty i rzeczy (*),
dosłwnie wszystko! Ona nigdy nie przestaje o nich mówić! A głównie o Niallu.Ale kocha ich wszystkich. I chociaż staje się to irytujące po około sześciu godzinach, nie będę jej w ogóle zmieniać.

- Więc, dlaczego go nie lubisz? - zapytała odsuwając twarz psa.
- Ja jedynie uważam, że wygląada na zbyt pewnego siebie, myśli że jest o wiele bardziej sławny niż w rzeczywistości i wydaje się
, że wierzy w to, że może dostać to, co chce i kiedy chce - pewnie mówiłam swoje poglądy - Oh, i on jest graczem... (**) - dodałam unosząc swoje brwi.
- To nie prawda! Tak po prostu mówią media!
- Może, ale nie zmienię zdania dopóki nie zobaczęe go na własne oczy. - uśmiechnęłam się wiedząc, że mój komentarz będzie ją drażnić.

Wzdycha i kładzie się na trawie.

- Nie mogę uwierzyć, że spotkam One Direction! Spotkam mojego przyszłego męża. Stella Horan Czy to brzmi wystarczająco dobrze?

Zaśmiałam się biorąc łyk wody.

- Idealnie.
________________________________________________________________________

Hej! Na początku dziękuję wam za wszyatkie komenatrze. Mam nadzieję, że zaciekawi was historia Mollie i będziecie czytać dalsze rozdziały. :)

 (*) chodzi o rzeczy, które oni tak jakby zrobili, np. perfumy, książki itd.
 (**) prawdopodobnie tu chodzi o to, że jest on podrywaczem.


 Liczę na wasze komentarze. Lov ya <3

 @xiluvmyharryx

 PS. Jeśli macie jakieś pytania do mnie czy do autorki tego ff piszcie. ;)







6 komentarzy:

  1. Super rozdział xx Zapowiada się ciekawie, c









































































    Super rozdział xx Zapowiada się ciekawie, czekam na następny !!! xx


    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, Harry gracz xD nawet tak wygląda na zdjęciu, no wiesz, pewny siebie i wgl ;)
    Dzięki za informacje na tt :) Czekam na następny i mam pytanie:
    Jak trafiłaś na to ff i dlaczego postanowiłaś tłumaczyć? :D
    @justynast456

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, dziękuję za komentarz <3
      Znalazłam na wattpad.com a dlaczego postanowiłam tłumaczyć? Po prostu chciałam spróbować czegoś nowego, jak wspomniałam we wstępie :)

      Usuń
    2. Rozdział suuuper:D naprawdę awwwww Harry wygląda swietnie na fotce:D masz nowa czytelniczke zwerbowana przez justyne która o tym nie wie:D hahaha znalazłam link u niej na TT :D

      Usuń
  3. Czekam na kolejny rozdział <3 Bo ten był świetny :) Dodaj jeszcze obserwatorów to nie będziesz musiała tylu osób informować :) Powodzenia w tłumaczeniu
    @Frida152152

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i super że tłumaczysz będę czytać :) mam nadzieję że kolejny pojawi sę już nie długo djjdbdjskdjrbbd @xdmysweetlovato

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie bardzo ważne i jest dla mnie wielką motywacją.
Kocham was. <3 xx